FYSIOMEDICA

Edermologietherapie

een effectief middel voor pijnbestrijding en huidbehandeling

endermologie LPG behandeling

Endermologie therapie (LPG)

Met meer dan 35 jaar ervaring is LPG® wereldwijd marktleider op het gebied van mechanische celstimulering. Afkomstig uit Frankrijk ontwikkelt LPG gepatenteerde innovatieve technologie voor de medische, paramedische, cosmetische en sport branche. De apparatuur van LPG werkt met de gepatenteerde endermologie® huidstimulatie techniek waarbij de lichaamseigen cellen aan het werk gezet worden. Het innovatieve aanzuigsysteem in combinatie met fibraties zorgt dat op een pijnvrije, effectieve wijze wordt gewerkt op huidverbetering en bodycontouring.

In 2017 heeft LPG Systems® wederom een technologische revolutie bereikt met de lancering van de Cellu M6 – Alliance. Dankzij de nieuwe gepatenteerde behandelkop met een rol- en klepcombinatie worden resultaten geoptimaliseerd doordat er gewerkt wordt op 3 indicaties tegelijkertijd. Deze consistente techniek in combinatie met gepersonaliseerde programma’s zorgen ervoor dat resultaten worden geoptimaliseerd.

Op natuurlijke wijze een slank en strak silhouet.

Minder cellulite, vet en een stevigere huid?

Met de innovatieve endermologie behandeling kunnen wij de huid verstrakken, vet verminderen en cellulite verbeteren waar u wilt.

Endermologie®

Endermologie® werkt als fitness voor de huid. Het verkleefde vetweefsel wordt versoepeld, de septa worden opgerekt, tegelijkertijd wordt de vetverbranding gestimuleerd en de circulatie verbeterd waardoor overmatig vocht en toxines worden afgevoerd. De oorzaak van cellulite wordt aangepakt, de spanning wordt opgeheven en de huid wordt duidelijk gladder terwijl we het bindweefsel respecteren zonder bijwerkingen of risico’s.

Cellulite egaliseren

90% van de vrouwen kampen met cellulite door  genetica, hormonale veranderingen, voeding en andere leeftijdfactoren.

Het vetweefsel zit vaak vast in kamers, gemaakt van bindweefseltussenshotjes (septa).

Tussen deze septa gaan vetweefsel, vocht en toxines ophopen waardoor er spanning op de huid komt te staan. Dit trekt aan de huid en geeft zichtbare putjes, cellulite.